Colaboraciones

Prof. Mario Armando Gómez Jurado
Profa. Gabriela Rodríguez García

Universidad Autónoma del Estado de Hidalgo, México

Prof. Martín Torres Valencia; Area Académica de Farmacia, Universidad Autónoma del Estado de Hidalgo, Hidalgo, Mexico.

Universidad de Sevilla

Prof. Sofía García Mauriño; Dpto. Biología Vegetal y Ecología. Fac. de Biología, US, España | Prof. Manuel de Miguel Rodríguez; Citología e Histología Normal y Patológica, Facultad de Medicina. Universidad de Sevilla

Universidad de Mesina, Italia

Prof. Salvatore Cuzzocrea; Department of Chemical, Biological, Pharmaceutical and Environmental Science, University of Messina, Messina, Italy.

Universidad de Cartagena de Indias

Prof. Luis Franco Ospina; Biological Evaluation of Promising Substances Group, Department of Pharmaceutical Sciences, University of Cartagena, Cartagena, Colombia.

Universidad Pablo de Olavide

Prof. Guillermo López Lluch; Dpto. de Restricción Calórica, Bioenergética, Daño Oxidativo y Envejecimiento. CABD, UPO, España | Prof. Jose Antonio Sanchez Alcazar;
Centro Andaluz de Biología del Desarrollo (CABD-CSIC). Universidad Pablo de Olavide, España

Universidad Nova de Lisboa, UNL, Lisboa, Portugal

Prof. Ana Laurenço; REQUIMTE, Departamento de Química, Faculdade de Ciências e Tecnologia da Universidade Nova de Lisboa, Caparica, Portugal.

Universidad de Sorocaba, UNISO, Sorocaba, Brasil

Prof. Luciane Cruz Lopes. Programa de Pós-Graduação strictu senso em Ciências Farmacêuticas, Universidade de Sorocaba, UNISO, Sorocaba, SP, Brazil.

University of Aveiro, Portugal

Prof. Helena Oliveira; Department of Biology, Faculty of Biology

Fox Chase Cancer Center Filadelfia, Pensilvania, USA

Prof. Debora B. Vendramini Costa